Èxit al Robolot 2017

Hola a tothom.

Aquest cap de setmana hpremis robolot 2017a estat molt especial. Com us vam dir a l’últim article anàvem a Robolot i la valoració que en fem molt positiva. En primer lloc, hem pogut fer els taller i activitats previstes i a més veure tota la resta d’activitats (Minisumo, reptes lego, projectes STERAM, robots, realitat virtual…). En segon lloc, en les activitats/concursos hi havia uns premis i la veritat és que n’hem recollit uns quants:

• La Carla i la Lola 2n lloc en Programació Scratch,
  • L’equip format per l’Ardrià, en Javi, la Rima i l’Anuar 1r lloc en robots recicladors.
  • Tot l’alumnat de 5è 1r lloc en Repte Imagina3Dbot primària i premi per l’escola.
  • I Premi especial Empar Garrido per la col·laboració, implicació i participació. Aquest premi consisteix en una estada d’una setmana per a un grup d’alumnes i mestres a la UDG per realitzar un taller de robòtica submarina i de robòtica mòbil.

Estem molt contents/es i orgullosos/es de poder oferir experiències d’aquestes al nostre alumnat.

Us deixem amb un vídeo resum de la jornada i la foto de l’alumnat que es va quedar en representació de l’escola a l’entrega de premis.