Dóna sang, dóna vida

foto cartell amb robòtica

Aquest curs, els alumnes de 4t col·laborem en la campanya de donació de sang que organitza el Banc de Sang i Teixits de Catalunya.

La campanya es portarà a terme el dia 24 de maig de 15h a 18h al gimnàs de l’escola.

Els alumnes han estat els encarregats de elaborar un cartell amb un logo i un eslògan per publicitar la campanya. També han escrit una carta dirigida a totes les famílies de l’escola per tal que vinguin a donar a sang. Els donants també rebran un detall d’agraïment que els alumnes han preparat.

Donar sang és donar vida. A Catalunya falta sang, i la única forma de mantenir les reserves es donant-ne.

És un acte altruista, voluntari, i potser algun dia nosaltres en podem necessitar.

Slogan sang

Apunteu-vos el dia a l’agenda! Us esperem!

Recordeu que durant el procés de donació de sang podreu fer tallers de programació, robòtica o impressió 3D a càrrec de l’alumnat.