Llibres socialitzats

La cooperativa de llibres socialitzats de Can Serra va néixer al curs 2006 amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola. Els objectius d’aquest projecte són:

• Reducció de les despeses econòmiques de les famílies (per l’adquisició anual de llibres de text)
  • Fomentar la cooperació entre l’alumnat, famílies i professorat a través de projectes comuns.
  • Educar per al consum racional i sostenible i per l’estalvi ecològic i econòmic.
  • Fomentar en els alumnes valors com la responsabilitat, el respecte pels llibres i el material comunitari.
  • Promoure la cultura del reciclatge i reutilització de recursos existents.

Per poder-se beneficiar de la cooperativa de llibres socialitzats, és indispensable ser soci/a de l’AMPA i pagar una quota anual de la cooperativa.  No es poden adquirir llibres individuals, s’ha de pagar el lot sencer del curs corresponent. Podeu llegir el projecte i la normativa de socialització de llibres al següent document: NORMATIVACOOPERATIVA.