RECICLATGE TECNOLÒGIC (REUNIÓ DELEGATS)

Les delegades i delegats de l’escola hem preparat els contenidors que donen el tret de sortida a una nova campanya de “Suma’t als bons hàbits“.

Des de fa diferents cursos, l’escola Can Serra porta campanyes anomenades “SUMA’T ALS BONS HÀBITS“. Els primers anys es van centrar en hàbits essencials del dia a dia com per exemple dir “bon dia“, donar les “gràcies“, demanar les coses “si us plau”, acomiadar-se, etc. L’any passat, els hàbits es van “tenyir” de verd i ens vam centrar en prendre consciència de la importància de portar l’esmorzar en carmanyola en comptes de paper d’alumini. Aquest curs, seguim amb hàbits verds i iniciem una campanya sobre “RECICLATGE TECNOLÒGIC“. Volem que totes i tots prenguem consciència sobre aquells aparells que podem portar a la deixalleria de Barberà. Per aquest motiu, hem decorat uns contenidors amb imatges-exemples d’objectes tecnològics: comandaments antics, carregadors de mòbils que no fem servir, ràdios antigues, CDs que no funcionin, auriculars o cables, etc. Aquests contenidors de reciclatge tecnològic estaran col·locats a diferents llocs de l’escola perquè cadascú de nosaltres pugui aportar algun petit objecte tecnològic que vulgui reciclar. Quan tinguem els contenidors plens, els portarem a la deixalleria perquè facin el corresponent reciclatge.