ACTE D’INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA “VALENTÍ GUBIANAS”

De vegades t’adones que tots els esforços fets per poder aconseguir una fita han valgut la pena, que tantes hores de feina, finalment, han donat el seu fruit i que totes les il·lusions posades en un projecte, han esdevingut realitat.

Doncs això és el que ens ha passat a l’escola Can Serra, amb la renovació de la nostra biblioteca.

I aquest  passat divendres dia 20 d’abril, vam posar punt i final a aquesta remodelació, amb un senzill però emotiu acte d’inauguració.

En aquest acte vam poder comptar amb la presència de l’il·lustrador VALENTÍ GUBIANAS, que, com ja sabeu, ha estat el guanyador de les votacions i ens ha fet el regal de posar el seu nom a la nova biblioteca.

També ens van voler acompanyar en aquesta inauguració, tot un seguit de convidats i convidades que ens han ajudat durant tot el projecte, col·laborant i treballant colze a colze sense escatimar esforços.

Volem donar les gràcies a tothom per fer-nos costat en aquest camí que ens ha dut a tenir encara més presents els llibres i la lectura en  el procés d’aprenentatge dels nostres infants.

Dues nenes i dos nens del Cicle Superior ens van llegir un text sobre Valentí Gubianas i mentre ho feien, ell, ens va fer un dibuix molt bonic inspirat en la nostra gegantona, la Farigoleta.

Després l’Equip directiu de l’escola va donar els agraïments a tothom i seguidament hi va haver una activitat de ball de bastons, organitzada pels monitors i monitores del menjador escolar.

Seguidament es va passar a descobrir la placa commemorativa amb el nom de la bibioteca i en Valentí va dedicar unes paraules molt entranyables explicant com n’és d’important per a ell formar part d’un projecte d’aquestes característiques.

En acabat no va faltar un brindis desitjant que la biblioteca segueixi més viva que mai i que tots i totes  la reguem i la fem créixer. Tanmateix tothom es va voler fer fotos amb el nostre estimat il·lustrador, que s’hi va avenir molt content i satisfet.

I mentre en Valentí anava xerrant amb unes i altres, ens va anar transmetent la seva gran estimació pels llibres, per la lectura i, en especial, pel seu treball i pel món de la il·lustració i, per sobre de tot, vam poder copsar que és una gran persona i ens fa molt felices i feliços poder tenir-lo tan a prop, abraçant amb el seu nom, la nostra biblioteca.

ARA, EN VALENTÍ GUBIANAS, JA FORMA PART D’AQUESTA GRAN FAMÍLIA QUE ÉS L’ESCOLA CAN SERRA!

Si voleu veure algunes imatges sobre la inauguració, podeu clicar aquí.

I no us perdeu els següents vídeos sobre tot el procés de renovació de la biblioteca i sobre l’il·lustrador VALENTÍ GUBIANAS.