The Beit Project

Bona tarda,

Els alumnes de sisè de l´Escola Can Massallera hem participat en un projecte que es diu THE BEIT PROJECT  amb de sisè de l´ Escola Cooperativa.

Les activitats les vam fer a la Plaça de l´Ajuntament i els voltants de la Rambla els dies 7,14,15 i 21 de març a Sant Boi de Llobregat,. Una de les activitats era construir  beits (Cases) i després  desmontar-les.

Hem descobert que hi ha coses de la població que no coneixíem i com podem treballar  amb companys que no coneixiem abans. Hem  fet entrevistes i cada grup una  pel·lícula. Al tornar de vacances us mostrarem les fotos de la feina.

El dia 21 ens van venir a acompanyar una estona els de Radio Sant Boi. Van fer una entrevista al  nostre company Yeray  i va sortir en directe a la radio Sant Boi. El van nomenar Santboià del dia.

Us mostrem el video de l’entrevista.