Esport a l’escola

Un curs més l’escola s’adhereix a diferents activitats ofertades tant per l’Ajuntament de Sant Boi com pel Consell Esportiu del Baix Llobregat, per tal de promocionar la pràctica esportiva.

Aquest curs 2017-2018 els/les alumnes/as participen als següents Plans de Promoció organitzats per l’Ajuntament i les diferents entitats esportives de la ciutat:

• 4rt Beisbol
  • 5è Handbol
  • 6è Pentatló

Pel que respecta a les Trobades del Consell Esportiu del Baix Llobregat, són jornades ludicoesportives que tenen com objectiu principal la promoció esportiva des d’una vessant recreativa i lúdica.

• Cicle Inicial a la Trobada de Jocs del Món.
  • Cicle Mitjà a la Trobada de Jocs Populars.
  • Cicle Superior a la Trobada de Nadal.