Entrades i sortides relaxades

“Els valors no es prediquen ni s’inculquen sinó que s’han de viure com un estil de vida, com una manera de fer”.

Salvador Cardús (Professor de Sociologia i Ciències polítiques, Terrassa)

Les entrades relaxades són una ocasió per rebre de manera més personalitzada els infants i les seves famílies. Una ocasió per permetre arribar a l’escola sense presses i donar el temps necessari pel comiat, per viure els primers moments de cada dia amb tranquil·litat.

L’escola obre les portes al matí, i famílies i infants poden anar arribant al centre de manera pausada. En aquestes entrades relaxades es dóna un temps perquè les famílies que vulguin puguin acompanyar i participar en la vida de l’escola dels seus fills.

De la mateixa manera, les sortides relaxades també són un moment per fer un bon comiat. Les famílies tornen a entrar a l’escola per recollir els seus fills i filles. Les mestres poden dir adéu de forma més individualitzada i personal i trobar el moment per comentar com ha anat la jornada de cada infant amb la seva família.