VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com és el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Agreujat perquè els centres educatius s’han convertit en locals maltractats per la violència més absoluta ja que moltes de les actuacions policials han estat en escoles i instituts, llocs on s’ensenya els valors de la democràcia, la llibertat, els drets humans i la pau.

Des de l’escola sempre hem treballat que la violència no és la solució dels conflictes i, en coherència amb la barbàrie produïda, hem de respondre tancant l’escola. L’alumnat, la societat, Espanya, Europa i el món sencer han de ser testimonis que no callarem i que la força i la violència no poden guanyar mai.

En conseqüència, demà dimarts 3 d’octubre no hi haurà classes, per ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

Per tant us demanem que, en la mesura que us sigui possible, demà dimarts 3 d’octubre, no porteu les criatures a l’escola ja que no es podrà garantir el servei educatiu.

Marta Cros

Directora de l’escola la Bòbila

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *