LA CASTANYADA

Avui a l’escola estem de celebració. Celebrem la Castanyada i la celebrem com déu mana. A primera hora del matí, els alumnes de 6è han pesat i distribuït els ingredients per fer panellets a les diferents classes. Cada cicle ha estat l’encarregat de fer un tipus de panellets. Educació Infantil han fet panellets de xocolata, els alumnes de cicle inicial, de coco. Els alumnes de cicle mitjà de cirera i els de cicle superior d’ametlla.

Després del pati, ens hem trobat tots al pati i tots els alumnes de primària ens han cantat una cançó en anglès.

A la tarda, festa oberta als pares. Cada curs ha fet la seva representació i tot seguit hem menjat castanyes. Volem agrair als jubilats de les Preses que han col·laborat en torrar les castanyes, han estat boníssimes.

Podeu veure les fotos dels alumnes a l’article Fotos de la Castanyada. També els vídeos de les cançons en anglès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *