JORNADES DE PORTES OBERTES

Dimarts 20 de febrer i divendres 9 de març a les 15:15h

Si no podeu visitar-nos aquests dies, contacteu amb nosaltres per concretar una nova data.

Els alumnes de 3r van al Museu Blau

El passat divendres 9 de febrer, els alumnes de la classe de 3r van anar al Museu Blau. Allà van fer una activitats molt interessant sobre els animals vertebrats, ja que estan estudiant aquest tema a medi. Abans de tornar a l’escola, van aprofitar per a anar a jugar una estona a la platja!

Segona consigna rei Carnestoltes

La segona ordre del rei Carnestoltes va ser: tots els alumnes portaran el cap decorat!
Mireu quin goig feien els Cargols de P3.

Els nois i noies de 4t visiten l’Hotel Plaza

Els alumnes de 4t visiten un hotel per poder preparar l’obra que desenvoluparan pròximament en el taller de teatre. Necessitaven veure les instal·lacions i conèixer el seu funcionament.

Els infants de P5 van a la Casa dels Colors

Aquesta setmana els Cucs, els infants de P5, han anat a la ludoteca la Casa dels Colors. Allà han trobat moltes joguines i uns espais molt ben pensants per als infants de la seva edat. Mireu que bé s’ho van passar!

Els nens i nenes de 3r van al museu del Disseny de Barcelona

Avui els nens i nenes de tercer han anat al museu del Disseny de Barcelona. Allà han pogut veure vestuari, fotografies i part de l’atrezzo que fan servir a l’espectacle TOTEM del Cirque du Soleil. Una exposició molt recomanable!

Els Cargols de P3 comencen els tallers intercicle

Aquest segon trimestre els nens i nenes de P3, els Cargols, s’han incorporat als tallers d’Educació Infantil. Durant aquesta ronda de tallers farem una activitat de plàstica, una altra de dansa i una altra d’experimentació. Us ensenyem unes fotos per a què veieu que bé s’ho passen!

Fem cagar el Tió

Avui els nens i les nenes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial han fet cagar el Tió. Ha estat un moment màgic, ple d’il·lusió i alegria! Moltes gràcies Tió, t’esperem el proper any!

Cicle Inicial descobreix el bosc de tardor

El divendres 10 de novembre els nens i les nenes de Cicle Inicial van anar a Gualba per veure el bosc a la tardor. Van fer la ruta blava, on havien de trobar diferents fonts amagades. S’ho van passar d’allò més bé.
Aquí us deixem unes quantes fotos de la sortida!

A Educació Infantil fan panellets

El dilluns 30 d’octubre els nens i les nenes de P3, P4 i P5 van fer panellets al menjador de l’escola. Hi havia panellets de diversos tipus: de xocolata, de coco, d’ametlles i de cireres.

Els nois i les noies de 5è vàrem ajudar en tot el procés d’elaboració dels panellets i vàrem fer fotografies de l’activitat. També vàrem col·laborar per aconseguir un ambient de tranquil·litat. Que bons eren els ingredients!!!

Alumnes 5è

La classe de P5 va al mercat de la Marina

El dilluns 23 d’octubre la classe de P5, Els cucs de seda, vam anar al mercat de la Marina a comprar fruits de tardor. Tots els botiguers del mercat van ser molt amables amb nosaltres i ens explicaven els diners que havíem de pagar i el canvi que ens donaven. Com que al mercat no vam trobar cireretes d’arboç, vam anar a Can Mestres a agafar-ne.

Va ser una sortida molt complerta! Ens ho vam passar molt bé!