Camí escolar

L’Ajuntament de Barcelona, conjuntament amb les entitats i associacions del Barri i les Escoles Barcelona, Lavínia , Les Corts i Duran i Bas , hem  decidit iniciar el projecte anomenat “Camí escolar, espai amic”que pretén afavorir els desplaçaments a peu, segurs i agradables dels nens i les nenes des de casa a l’escola, potenciant la seva autonomia personal, la responsabilitat i el civisme de la ciutadania.

“El Camí escolar, espai amic” és un recurs educatiu i una iniciativa destinada a impulsar la recuperació de l’espai públic com espai de relació i convivència i com una manera innovadora i participativa d’abordar l’educació per a la mobilitat dels infants i adults.

“El Camí escolar, espai amic” és un projecte participatiu que només serà possible amb el compromís de l’escola, el professorat, l’AMPA, les famílies, la xarxa associativa i comercial del barri, l’Institut Municipal d’Educació (IMEB) , la Guàrdia Urbana i el Districte , que és qui coordina tot el procés.