Projecte compartit: Les nostres aficions

Aquesta activitat té com a objectiu afavorir  l’expressió oral de l’infant  davant del grup classe i potenciar el coneixement dels companys i de les seves famílies.

Què podeu fer a casa?

Parleu i expliqueu-li al nen/a quina afició teniu els pares, des de quan la teniu, en què consisteix, si utilitzeu materials per a realitzar-la…

Prepareu una foto de cada afició i enganxeu-la en un full mida foli (Din A-4). Escriviu el nom de la persona que té l’afició i quina és. També podeu portar material si ho considereu adient.

Ens agradaria que ens ajudéssiu a donar un toc de misteri a l’activitat per fer-la més atractiva per als infants. Poseu les fotos i el material a dins d’un sobre o d’una capsa per tal que sigui una “sorpresa” pels companys .

Us demanem que sigui el nen/a qui expliqui als companys/es l’afició o aficions dels pares.

Com ho fareu a l’Escola?

La mestra us indicarà el dia que cal que porteu el material. Al matí obrirem la “sorpresa” que ens haureu preparat i el vostre fill/a ens ho explicarà. A la tarda convidem a la família a venir a l’escola a les 14.45h a explicar-nos més coses.

També podeu preparar alguna activitat per fer amb el alumnes relacionada amb les aficions o mil sorpreses més.

Feu volar la vostra imaginació i creativitat!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *