RENOVACIÓ DE REPRESENTANTS AL CONSELL ESCOLAR 2016-2017

Us informem que han estat convocades eleccions per a renovar la meitat dels representants de pares i mares al Consell Escolar de la nostra Escola. Adjuntem el calendari electoral.

Al mateix temps us animem a prendre part en el procés com a candidats, electors o membres de les meses.

LES ELECCIONS ES REALITZARAN SEGONS EL SEGÜENT CALENDARI:

DILLUNS, 7 DE NOVEMBRE Convocatòria Eleccions Consell Escolar
DEL 8 A L’11 DE NOVEMBRE Publicació cens electoral
FINS EL DIVENDRES, 11 DE NOVEMBRE Reclamacions cens electoral
DIVENDRES, 11 DE NOVEMBRE Sorteig per designar vocals
DIMECRES, 16 DE NOVEMBRE Constitució de les meses electorals
DEL 18 AL 21 DE NOVEMBRE Presentació de candidatures
DILLUNS, 21 DE NOVEMBRE Publicació censos definitius
DIMARTS, 22 DE NOVEMBRE Publicació candidatures
DIMECRES, 30 DE NOVEMBRE Votacions
DIMARTS, 20 DE DESEMBRE Constitució Consell Escolar

Concert de Santa Cecília 2016

Benvolgudes famílies,

els passats 21 i 22 de novembre vam celebrar el Concert de Santa Cecília  a l’Escola.

Aquí teniu un petit recull d’imatges dels nostres músics.

Si voleu veure totes les fotos del concert, en breu les podreu trobar als Blogs de cada cicle.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies!

sense-titol_1

Jocs Florals del districte de Les Corts i Barcelona ciutat

Benvolgudes famílies,

ens complau comunicar-vos que dues de les nostres alumnes, la Noa Rasero i l’Alessia Piantoni de 2n A, han guanyat els Jocs Florals del districte de les Corts en les categories de prosa i poesia respectivament.

Les seves produccions, “La papallona que no podia volar” i “La rosa vermella” van ser escollides per a representar el districte de Les Corts als Jocs Florals de Barcelona ciutat.

Aquest acte es va celebrar al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona el passat 10 de juny.

“La papallona que no podia volar”, narració escrita per la Noa, va ser seleccionada com a guanyadora de la ciutat de Barcelona.

En nom dels mestres i alumnes de l’Escola, volem felicitar tant a la Noa com a l’Alessia, per la meravellosa feina que han fet.

També volem felicitar a tots els/les alumnes pels escrits que van presentar als Jocs Florals de la nostra Escola.

Us deixem amb unes imatges de les protagonistes d’aquesta notícia.

Danses de Sant Jordi 2016

Per festejar la diada de Sant Jordi vam ballar danses al pati tots els alumnes de l’Escola i vam berenar xocolata amb pa.

Va ser una tarda molt divertida i vam aprendre a valorar l’esforç, la coordinació i el treball en equip de tots els companys.

De danses_2016