Taller “El bullying: una responsabilitat de tothom”

Des de l’Escola de Mares i Pares-AMPA Baloo us oferim el taller “El Bullying: una responsabilitat de tothom. Taller de prevenció i atenció de la violència entre iguals”, ofert pel Programa de Suport Educatiu a les Famílies organitza per l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona.
Les famílies interessades us podeu inscriure a través del següent enllaç: http://goo.gl/forms/cxEaDEmVvz
L’AMPA ofereix servei de monitoratge per als infants de les famílies de l’escola que ho necessitin, els interessats ho podeu reflexar en el mateix enllaç d’inscripció.
L’AMPA es reserva el dret d’anul·lació en cas que no se superin les 10 inscripcions.
Dia: 18-3-16
Hora: 17:00-18:30h
Lloc: Escola Baloo.
Esperem que el taller sigui del vostre interès.
Escola de Mares i Pares AMPA Baloo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *