Activitats extraescolars curs 2018-2019

Novetat: Aquest any les inscripcions a les activitats extraescolars es realitzaran informàticament al setembre.

Aquest curs les quotes seran únicament 8, no 9 com fins ara, una per cada mes que es realitzen activitats. Les dates per formalitzar les inscripcions seran del 12 al 17 de setembre a través d’un formulari que s’enviarà a l’inici de curs.

Les adjudicacions de les places seran per rigorós ordre d’inscripció.

El 21 de setembre es confirmaran a través de Dinantia les activitats que es realitzaran i s’avisarà a les famílies que hagin quedat en llista d’espera.

El pagament s’haurà de fer efectiu del 21 al 24 de setembre al compte

ES79 2100 0764 3702 0002 7753 especificant el nom i cognoms de l’alumne, el curs i les activitats a les que s’ha inscrit.

La confirmació de la plaça serà efectiva un cop entregat/enviat el justificant de pagament a l’adreça de correu electrònic ampa@escolabaloo.cat o entregant-lo a la secretaria de l’escola.

En el cas de què hi hagi llista d’espera, la no confirmació de la plaça comportarà la pèrdua de la mateixa i s’avisarà al següent de la llista.  El divendres 14 de setembre a partir de les 16:45 hores, és farà un tastet de les activitats proposades a patis oberts.

Pel que fa al servei de SAM I SAT, les inscripcions s’hauran de fer durant la primera setmana de setembre a través d’un formulari que rebreu a principis d’aquest mateix mes de setembre.

Comissió d’Extraescolars de l’Escola Baloo

EXTRAESCOLARS 2018-2019