Exposició “De l’Univers a la Terra”

Aquest matí hem donat el tret de sortida a l’exposició “De la Terra a l’Univers”, que desinteressament ens ha cedit la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona.

La inauguració ha vingut acompanyada d’una xerrada als alumnes de 5è i 6È a càrrec de dos professors de la mateixa Facultat. Al llarg d’aquesta setmana , tots els nens i nenes de l’escola visitaran l’exposició i podran gaudir de les fantàstiques fotografies i la informació que recullen els diversos plafons que hem anat col•locant al llarg dels passadissos i vestíbuls de l’escola.

Aquesta activitat és una més de totes les que hem anat realitzant al voltant dels noms de les classes, que com sabeu, tenen com a eix transversal EL COSMOS.

Dins d’aquesta programació d’activitats, al llarg d’aquest darrers dies també hem anat realitzant les diferents conferències a càrrec dels propis alumnes de les classes que, d’aquesta manera, compartien els seus aprenentatges amb la resta de companys. Així doncs, la classe de 5è ha compartit els seus coneixements sobre Galileu – Galileu, amb els alumnes de 2n, que a la seva vegada explicaven els seus aprenentatges sobre la constel•lació de l’Ossa Major als companys de 4t i així , conferència darrera conferència, tancar una autèntica cadena de transmissió d’aprenentatges , que ha contribuït a consolidar un pas més la nostra personal comunitat d’aprenentatge.

Us convidem a visitar l’exposició i compartir els aprenentatges amb nosaltres. Per tant , dimecres i dijous d’aquesta setmana, obrirem les portes a ¼ de 5 perquè pugueu visitar –la tranquil•lament, abans de recollir els vostres fills i filles.
Per tal de fer més fluïda la circulació pels passadissos , reservarem la tarda del dimecres per a les famílies d´ E.I i la tarda del dijous per a les famílies de Primària.