Serveis de l’Ampa – Venda de llibres –

Benvolgudes famílies,

us fem saber que aquest any hi ha novetats importants en el procediment de la venda de quaderns i llibres socialitzats que es fa des de l’escola.

Com sabeu, des de sempre, l’AMPA facilita a les famílies que la compra es pugui fer a la mateixa escola i a la vegada beneficiar-se d’uns descomptes millors que els que es poden trobar a altres distribuidores de llibres de text.

Per a continuar millorant aquest servei, a partir d’aquest curs, ja no haureu de desplaçar-vos fins a l’escola per a fer fer la compra en un dia i determinat.

La compra es farà a través d’un sistema on-line integral amb l’empresa Llibres Text S.L.

El sistema s’obrirà el dia 16 de juliol i tindreu fins el dia 15 d’agost per a efectuar la compra dels llibres que l’escola ha facilitat a l’empresa perquè ens els distribueixi directament a nosaltres i nosaltres els puguem repartir als alumnes el primer dia de classe.

En l’enllaç adjunt us fem arribar les instruccions que us facilitaran la utilització de la plataforma.

LLibres de text i materials individuals curs 18/19