Escola Nova 21

A finals de curs de l’any passat , l’equip docent de l’escola, després de conèixer i valorar el propòsit i les finalitats del Programa Escola Nova del segle 21, va decidir adherir-se a la crida oberta de centres per al canvi i la millora del sistema educatiu .

La nostra participació en aquest programa, conjuntament amb els altres 480 centres de tot Catalunya,ens implicarà formar part d’unes xarxes territorials en les quals compartirem amb altres docents coneixements, experiències i orientacions  per al canvi i innovació.

Si voleu més informació sobre aquesta plataforma, podeu clicar sobre la imatge i accedireu directament a la pàgina web del Programa

escolanova-21