#fentbaloo #fentmobilització

18/06/2018

Des d’aquest migdia, sobre la porta d’entrada de l’escola,  es pot veure,  ben visiblement,  una pancarta amb una frase ben explícita:

AQUÍ  S’ENSENYA A PENSAR I NO QUÈ PENSAR.

D’aquesta manera tots els equips docents del districte agrupats en la coordinadora d’escoles 0-18 d’Horta-Guinardó, hem  volgut deixar palès el nostre posicionament davant el que està sent una campanya judicial i mediàtica contra els docents de diferents centres educatius de Catalunya arran de diverses denúncies d’adoctrinament per part de famílies.

Amb aquest  missatge fem defensa d’una escola on el respecte pels principis democràtics i de pluralitat ideològica permet als docents que es pugui parlar de tot.

Preservant sempre el respecte als infants,  afavorint el diàleg, la discrepància i la capacitat de posar en dubte allò que es transmet, volem treballar pel desenvolupament de persones lliures, amb esperit crític, compromeses i competents socialment.

08/06/2018

Aquest diumenge dia 10 de juny a les 12 hores a Plaça Universitat de BCN , hi ha convocada una manifestació amb el lema:

“Deixeu l’escola en pau. Volem educar en llibertat”.

Diferents organitzacions i plataformes: MUCE (Marc unitari de la comunitat educativa), Som Escola, Taula d’Emergència Docent convoquen aquesta manifestació unitària en defensa del nostre model educatiu, del professorat i tot el col·lectiu docent i  contra els atacs a l’escola pública.

Us adjuntem el manifest.

22/05/2018

En Narcís Serrats Mata, exalumne de l’escola i co-autor, juntament amb la Mariona Gràcia Closa ( també exalumna nostra) de la imatge gràfica de l’aniversari, ha incorporat a la sèrie de cartells aquest últim disseny que ens identifica en un aspecte més del nostre caràcter propi.