Amb l’arribada de l’estiu, s’acaba un nou curs.

Encarem l’última setmana de curs coincidint amb les primeres calors de la temporada, les últimes feines, les últimes estones de pati, les últimes sortides, la remullada…..Divendres tancarem el curs escolar, ens direm adéu  desitjant-nos un bon estiu i acomiadant-nos d’alumnes i de les famílies que ho desitgin a les respectives classes a 2/4 de 4 de la tarda. Us esperem!

Ajuts individuals menjador 18/19

Ja ha sortit publicada al DOGC, la nova convocatòria per a l’atorgament dels ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2018-19.
Les famílies interessades en conèixer les bases de la convocatòria podeu adreçar-vos a secretaria i demanar els impresos o bé dirigir-vos al següent enllaç:
Llegeix més»

Caminada Nocturna per Collserola

Benvolgudes famílies,
El divendres 25 de maig es durà a terme, la tradicional Caminada Nocturna per Collserola.
El punt de trobada estarà ubicat davant de la porta de l’escola a les 20 h I haurem d’anar equipats amb llots i roba còmoda i amb el sopar a la motxilla. El recorregut… Llegeix més»

Acte celebració 50è Aniversari.

El passat dia 24 d’abril va celebrar-se l’acte central de la celebració del nostre 50è Aniversari amb una nombrosa assistència de persones vinculades a l’escola al llarg d’aquests cinc dècades d’existència de la Baloo.

Els participants a la taula rodona van anar relatant amb les seves aportacions

Sant Jordi 2018

Avui celebrem una diada de Sant Jordi especial: recordem la llegenda i la tradició de regalar llibres i també inaugurem presentem l’himne del nostre 50è Aniversari.
Us esperem a les 15.45 al porxo de baix.