Reunió informativa Casal estiu

Famílies, us convidem a la pròxima reunió del casal d’estiu, dijous 19 d’abril a les 16.45 h a l’escola els Pins on aquest any el casal es farà en aquesta escola.

Xerrada Eva Bach: “Educar el tresor de les emocions”

A​quest any que la nostra escola compleix 50 anys, l’Escola de mares i pares de l’AMPA, ens sumem a la celebració i estem molt contentes de poder oferir a totes les famílies i a la comunitat educativa una xerrada a càrrec d’Eva Bach, que ens parlarà sobre educació emocional.

Incripcions a la xerrada i al servei d’acollida: https://goo.gl/forms/UCLYkHgS8rnj1GFg2
Esperem que tots plegats en gaudim molt!
Escola de Pares i Mares AMPA-Baloo

Ja tenim el nostre gegant: l´Ós Baloo!

Per fi el tenim entre nosaltres, ha costat molts esforços, mesos de trobades, converses, anades i vingudes, contactes amb les noies encarregades de la seva construcció, treballs amb els nens… però el fruit de tot això és que per fi podem gaudir del nostre gegant, l’Ós Baloo.

“Si les dones parem, es para el món”

Des de l’AMPA volem donar suport a la convocatòria de vaga general sota el lema “Si les dones parem, es para el món”, del proper dia 8 de març i us volem comunicar que l’empresa que gestiona les activitats extraescolars assegurarà els serveis mínims establerts per la llei per aquesta jornada.

Assemblea de seguiment AMPA – 23 de febrer

Benvolgudes famílies,

Aquest proper divendres 23 de febrer quedeu convocats a l’assemblea de seguiment de l’AMPA. Per tal que pogueu participar del “Mercadillo” organitzat per la classe de 6è, l’assemblea es farà a les 17:30h en comptes de a les 17h com és habitual.

Lloc: menjador

Hora: 17:30h