Maquetes

A Cicle Superior aquest trimestre hem treballat el projecte “La Terra”. Per concloure aquest projecte teníem el repte per fer en grups: tres maquetes del relleu de la Península Ibèrica, tenint en compte les serralades i muntanyes més destacades i també els rius més importants.
Llegeix més»

DIMECRES DE CENDRA

Avui acaba el Carnaval i comença la Quaresma. És dia de reflexió i del judici final per això hem vinguts tots vestits de color negre. Els alumnes de cicle superior han teatralitzat aquetsa escena i han decidit indultar el Bacsaurius i no cremar-lo en agraïment… Llegeix més»

LA RUA, LA ROSTITA I LA DESFILADA DE DISFRESSES