TREBALLANT L’ANGLÈS

Al nostre centre ja fa uns quants cursos que hem cregut molt important l’ensenyament de la llengua estrangera, en aquest cas, l’anglès. Creiem que té una importància cabdal i que en un futur encara l tindrà més importància pel futur dels nostres alumnes. Aquí us… Llegeix més»

Mireu com treballem la Geometria a 5è!

Els alumnes de 5è de Primària hem après molt treballant la Geometria de manera molt pràctica.

Aprenem a la vegada que ens divertim!!!!

Celebrem Sant Jordi a l’escola

El passat dia 21 d’abril hem gaudit de la celebració de la Diada de Sant Jordi a l’escola.

Hem fet tallers molt divertits, jocs al carrer, zumba, concurs de cupcakes,…

ESTADA DEL TREBALL DE SÍNTESI

casa-rural-victoria-amadeo-gran-2Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han anat al Delta de l’Ebre a Casa Victòria a fer el treball de síntesi d’aquest curs.

COLÒNIES 4t I CICLE SUPERIOR

Ens ho passem genial!!

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de primària han anat de colònies a Vilanova de Sau a la casa Can Mateu.