FESTIVAL ESCOLA

El passat dissabte dia 9 de juny hem celebrat a l’Auditori de Cornellà el festival de Dansa de l’Escola. Hem gaudit dels balls protagonitzats pels nostres alumnes i ha sortit FANTÀSTIC!!!

Enllaç a fotos

CANTÀNIA 2018

Els nostres alumnes de 5è han participat al concert de Cantània 2018 “Partícules” a l’Auditori de Barcelona. Ho han fet MOLT BÉ!!!

TREBALL DE GEOGRAPHY 2nd ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han estat treballant a la classe d’Anglès 💂 la geografia dels països del món 🌍. Avui ens han presentat l’estudi que havien fet de cada país i els han presentat a la classe. 🕌🏰🏯⛪🕍🗽🗣📽

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El nostre centre participa de l’implementació del projecte de convivència i els nostres objectius vers el tema són:

• Assegurar i garantir la participació, la implicació i el compromís de tota la comunitat escolar.
  • Ajudar cada alumne a relacionar-se amb si mateix, amb els altres i amb… Llegeix més»