L’Alba participa a Girobòtica 2017

Hola sóc l’Alba, tinc 11 anys i faig 5é. Aquest curs he participat al projecte de Girobòtica que organitza la UdG.

Primer de tot se’ns van plantejar un repte: fer un viatje sostenible i respectuós amb el medi ambient. Vam  fer  grups de 4: 2 nens i 2 nenes. Havíem de retocar o crear un vehicle i vam modificar un avió: el giroplane.

Després de moltes setmanes de projecte va arribar el gran dia: presentar les maquetes a la Universitat de Girona!  En aquest projecte el que més m’ha agradat és treballar en equip.

Aquí podeu trobar un vídeo amb el resum de la jornada de girobòtica 2017 on vam participar els alumnes de l’escola 9d4t. A veure si els trobeu…

Alba Ramionet