Escola Nou de Quart, 2n Premi HACK THE SCHOOL

El passat dissabte 17 de juny, diversos representants de la comissió mixta Hack the School de l’escola Nou de Quart van anar fins a Barcelona on van recollir un dels segons premis de la crida Hack The School que organitza la fundació Jaume Bofill. A part de conèixer els altres projectes premiats, vam poder gaudir de la veu dels participants, una conferència de la professora especialitzada en educació artísitica Maria Acaso i diferents tallers de gamificació relacionats amb el disseny d’espais i edificis educatius. Felicitats comissió Hack the School!

En aquest enllaç podeu veure tots els projectes presentats i els seus prototips

Projectes presentats

Gràcies a tots els ho heu fet possible

Equip directiu de l’escola nou de Quart