Assemblea general curs 2017-2018

El passat 5 de desembre vam celebrar la primera assemblea general d’aquest curs dins el marc d’una de les nostres nou escoles, l’escola PARTICIPATIVA, DEMOCRÀTICA I LAICA. La vam fer al menjador que és l’espai més gran que tenim i hi van participar tots els alumnes de 2n a 6è i alguns representants de P5/1r. La durada fou d’una d’una hora i quinze minuts.

Després de consultar a les assemblees d’aula quins temes preocupaven als alumnes, es va elaborar un llistat que formaria part de l’ordre del dia:

• Repàs dels acords presos anteriorment.
  • Dinàmica per millorar les estones de futbol.
  • Proposta per recordar la cabana de vímet per part dels alumnes de p5/1r.
  • Els lavabos (Què ens desagrada i què proposem per millorar-ho).

Gràcies a les aportacions dels portaveus de cada classe que s’havien preparat algunes propostes treballades prèviament a les aules i l’ajuda d’alguns alumnes secretaris de 5è i 6è (pissarra i ordinadors), l’assemblea fou molt dinàmica i participativa i ens va permetre arribar a alguns acords que de ben segur contribuiran a millorar la nostra escola.