5è intercanvi pedagògic amb docents – Èxit d’assistència

A l’escola Nou de Quart hem celebrat el 5è intercanvi pedagògic amb docents que aquest any l’hem centrat en “El Pla de Treball”, l’eina clau per al funcionament de la nostra escola.

Un cop donada la benvinguda, s’ha facilitat diferent tipus de documentació per a la jornada i s’ha mostrat l’audiovisual que l’escola ha realitzat aquest curs sobre l’eina Freinet treballada. Guiats per pares i mares de l’escola han pogut veure com treballem des de P3 fins a 6è. Tot esmorzant hem fet una tancada on hem reflexionat sobre l’instrument del Pla de treball, hem compartit dubtes metodològics i expressat les nostres preocupacions educatives.

Hem tingut la visita de docents provinents de l’Escola Santa Margarida de Quart, Pericot, Carme Huguet, Balandrau i Mas Mitjà de Girona, Sant Iscle de Vidreres, l’IE Francesc Cambó de Verges, el Morsell d’Olivella, Pia de Salt, Josep Madrenys de Vilobí d’Onyar i Castellum de Sant Julià de Ramis.

Esperem que la trobada hagi estat profitosa per a tots els participants i els animem a que comencin a aplicar els plans de treball als seus respectius centres. Ens consta que alguns ja ho fan.

Gràcies per la vostra visita. Ens veiem el proper curs a 6è intercanvi pedagògic amb docents.

També volem agrair la dedicació a les famílies voluntàries, a la estudiant de mestra en pràctiques i els nens i nenes que han preparat la sal de rebuda i l’esmorzar de l’acte.

1. Mariona

Bona tarda,
    després de la visita aquest matí, us volíem agrair el deixar veure la feina que esteu portant a terme, gràcies per compartir-la, i fer-ho possible.
    La jornada ens ha mostrat des de primera mà, el funcionament dels plans de treball, organització, … de la vostra escola, i estem totalment agraïts per aquesta difusió i l’amabilitat que se’ns ha estat explicat.

Moltes gràcies per la vostra implicació i el vostre saber fer, i sobretot per la voluntat de teixir col·laboracions, fins la propera!

2. Vicens

Benvolguts,
    De l’escola Balandrau també vam venir, però no sortim a la llista d’escoles assistents.

Felicitar-vos per aquesta bona proposta i per la gran participació.
    Moltes gràcies.