Un centre escolar no és només un conjunt de cursos i de reunions més o menys ben disposades. És una institució on les relacions entre les persones, el conjunt de la gestió diària i tot l’entorn material conspiren -des del punt de vista etimològic respiren junts- per instituir una forma particular d’activitat humana basada en valors específics: el reconeixement de l’alteritat, l’exigència de precisió, de rigor i de veritat, l’aprenentatge conjunt de la construcció del bé comú i de la capacitat de pensar per un mateix.

– Philippe Meirieu

Taller d’art

ELS AMICS I AMIGUES DE L’ESTRELLA TERESA MIQUEL
Al taller d’art hem estat creant els amics i les amigues d’escola de l’estrella del nostre centre. Tots hem estat molt creatius i hem gaudit personalitzant les nostres estrelles.

Dia de la dona (3r)

Les dones més importants de les nostres vides. Són dones valentes, lluitadores i somiadores.
A 3r hem realitzat diferents activitats relacionades amb la igualtat de gènere.
Perquè en temps d’igualtat, totes les veus són importants.