Parau…quée?? Paraulogic!!

Auem instaurat ena escòla (des d’educacion infantila enquia 6au) eth Paraulogic en aranés. Un jòc d’ortografia entà milhorar es abilitats lingüistiques ena nòsta lengua. De manèra divertida apreneràn vocabulari, ortografia e pronunciacion.
Eth jòc aufrís diferents nivèus de dificultat damb un caracter personalizat que permet participar… Llegeix més»

Easter Day

Hestejam ena escòla era arribada de Pasca en tot celebrar er Easter Day.
Peth maitin,  convèrses damb Ryan,ua persona nativa anglesa, entà parlar sus era hèsta damb un feed-back en anglés tà saber mès aspèctes sus era celebracion e practicar en aguest idioma.
Pera tarde, ueus de… Llegeix més»

Certamen de lectura en votz nauta

Òla familhes,
Ager celebrèrem era prumèra fasa deth certamen de lectura en votz nauta en tot seleccionar as escolans e escolanes que mos representaràn com escòla, enes Quarts de Finau eth 19 de març en Pont de Suert.
Participèren es escolans/es de cicle miei e cicle superior… Llegeix més»

Compartir experiéncies damb era gent grana: finau deth projècte

Eth passat diuendres, 16 de hereuèr, er escolanat de cicle superior visitèc per darrèr còp eth Casau dera gent grana de Bossòst com activitat de finalizacion deth projècte “Compartim experiéncies e valors damb era nòsta gent grana”.
Era activitat consistic en explicar, damb era ajuda d’ua… Llegeix més»

Magràs 2024

Quin disbarat, quin disbarat aguest an eth rei des disbarats, qu’ arribe doblat….!!
Doble alegria, doble grèsca, doble diversion…!!
Aguest cors auem compdat damb era participacion d’escolans de 3au dera ESO der IES d’Aran pr’amor que forme part d’ua airau deth sòn curriculum.
Puntuau com tostemp, eth deluns… Llegeix més»