PARTICIPACIÓ EN LA FASE DE QUARTS DE FINAL DEL XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Dimecres, 11 d’abril de 2018, l’escola ha participat a la Fase de Quarts de Final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Ensenyament com a activitat per impulsar la lectura als centres educatius de Catalunya.

L’escenari de la celebració ha estat la sala d’actes de l’Institut Jaume Vicens Vives de Girona que ha acollit els alumnes representants dels centres educatius de la comarca del Gironès, conjuntament amb les seves famílies i els mestres acompanyants.

Les alumnes representants del nostre centre són les següents:

• 4t nivell: Mariona París Capdevila
  • Cicle superior: Carla Cumí López

Moltes felicitats a la Mariona i a la Carla per haver llegit el text assignat pel jurat amb un nivell de fluïdesa lectora excel·lent!

Tant és així, que la Mariona ha superat la fase de Quarts de final i representarà el nostre centre a la Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta, previst de celebrar el proper divendres, 4 de maig de 2018 al Teatre de Salt.

Enhorabona Mariona!