GIROBÒTICA 2018

El passat diumenge els alumnes de sisè del Projecte Piràmide es van presentar a GIROBÒTICA.

GIROBÒTICA és una iniciativa de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona adreçada a nens i nenes d’educació primària (de 6 i 12 anys) de les escoles de les comarques gironines que compta amb el suport del Departament d’Ensenyament.

Promou el treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria i també despertar la curiositat i fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia. Planteja un repte perquè els equips reflexionin, analitzin, investiguin i proposin noves idees. La seva riquesa radica en tot el procés, no només en el resultat final, i en què no hi ha un guanyador i sí el reconeixement per a tots els participants.

Enguany el repte proposat era: Alimentació equilibrada i saludable.