Descoberta d’un mateix i dels altres

HÀBITS I RUTINES:

Vetllem per tal que els nens i nenes vagin adquirint autonomia en les seves activitats quotidianes, així com autoestima, interès i gust per fer-se gran. És per això que durant l’etapa de l’educació infantil és important treballar els hàbits (d’ordre, d’higiene i de convivència) i les rutines paral·lelament a casa i a l’escola.

PSICOMOTRICITAT I EDUCACIÓ FÍSICA DE BASE:

Dediquem dues sessions específiques setmanals al desenvolupament físic i motor dels nostres alumnes a través de propostes variades que contemplen jocs, circuits i exercicis entre d’altres activitats.

Són sessions dinàmiques, lúdiques i participatives on posem èmfasi en l’aprenentatge mitjançant la cooperació, el respecte als companys i, en definitiva, el desenvolupament com a persones.

infantil3

infantil4

LES EMOCIONS:

A la nostra escola treballem les emocions des de P3. A partir de converses, de contes i d’altres propostes els engresquem a reflexionar i anar descobrint què senten, per quin motiu, com resoldre petits conflictes i com gestionar els seus sentiments tot afavorint així el seu desenvolupament integral.

infantil7 infantil6 infantil5 infantil8