PUBLICACIÓ LLISTES BAREM PROVISIONAL (PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21)

Benvolgudes famílies,

us facilitem el llistat amb el barem provisional a 29 de maig de 2020 per a aquelles sol·licituds de centre i ensenyament en primera petició que hem rebut a l’escola. Podeu obrir les diferents captures i també l’adjuntem en pdf.

IMPORTANT!!!

Segons ens han comunicat del CEB, s’han detectat errors en les llistes de baremació provisional. Podria ser que, amb el procés d’anonimització de les dades, s’hagin pogut ometre algunes sol·licituds que el centre havia validat prèviament. Per poder consultar la informació veraç sobre la baremació de la vostra sol·licitud us podeu adreçar a la web següent:

HEU D’INTRODUIR L’IDENTIFICADOR DEL PROGENITOR QUE HA FET LA SOL·LICITUD, NO EL DE L’ALUMNE.

Si teniu qualsevol dubte o comentari no dubteu en contactar amb nosaltres.

Salutacions cordials.

Llistat amb barems provisionals (en pdf)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *