Notificació CORONAVIRUS

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març  tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies, fins el 27 inclòs. Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Consorci d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

· ATENCIÓ:

* Els mestres i professors de l’escola faran arribar tasques per als alumnes els propers dies via Alexia, correu electrònic o blogs de l’escola.

* Atès que l’escola romandrà tancada, els canals de comunicació amb el professorat seran el correu electrònic i l’Alexia.

* Qualsevol novetat us mantindrem informats per aquests canals.

· Moltes gràcies per la vostra comprensió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *