Informació procés de matrícula (curs 2020-21)

Informació període matriculació (pdf)

Estimades famílies,

Us facilitem informació sobre les properes dates importants:

7 de juliol​: publicació de les llistes d’assignació i llistes d’espera. (LA LLISTA DEFINITIVA)
● PERÍODE DE MATRICULACIÓ: ​13 al 17 de juliol

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció (llistat publicat del dia 7 de juliol) han de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol.
Si no es formalitza la matrícula en el període establert es considerarà que renuncieu a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Per formalitzar la matrícula hi ha dues maneres:
Vía telemàtica (preferentment): enviant un correu electrònic notificant la vostra voluntat de confirmar la matrícula i adjuntant la documentació necessària a l’adreça de correu de l’escola (escola-piaget@xtec.cat).
Assumpte: ​MATRÍCULA20-21_Nom alumne_Curs
El centre al rebre correu, procedirà a validar la matrícula a l’aplicatiu de la Generalitat i us respondrà amb un correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Presencialment amb cita prèvia: Tal com vam fer a la preinscripció us donarem cita prèvia i podreu venir a l’escola a realitzar el tràmit i lliurar la documentació.

La ​DOCUMENTACIÓ​ necessària per formalitzar la matrícula és la següent:

1) El ​carnet de vacunacions​ on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.

2) Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar ​el DNI renovat​ amb la nova adreça​.

3) Documentació que acredita el ​compliment dels requisits acadèmics (excepte p3)

Desitgem que tingueu molta salut. Rebeu una forta abraçada!