Testament del Rei Carnestoltes

El Rei Carnestoltes ha presidit el carnaval i ha representat l’ambient de disbauxa de la nostra escola. Avui, dimecres de cendra, ha sigut jutjat pel seu mal comportament i condemnat a mort. Després de llegir el testament, sempre impregnat de missatges per les classes i per a l’equip educatiu, ha sigut cremat en el pati. Tot seguit alumnes del cicle inicial han procedit a fer l’enterrament de la sardina. D’aquesta manera es representa el final del període de carnaval i l’inici de la Quaresma, set setmanes presidides per l’austeritat i l’abstinència. Finalment ha fet l’entrada al pati la Vella Quaresma, aquella velleta amb set cames que va perdent d’una en una a mesura que van passant les setmanes.