Inauguració de la nova sala polivalent de l’escola

La nova sala polivalent de l’escola Pau Vila ja està enllestida. La inauguració d’aquest espai es farà el pròxim dimarts, 17 d’octubre, a les 16.30 h, i comptarà amb la presència de l’alcalde de Parets, Sergi Mingote, el regidor de Territori i Medi Ambient, Francesc Juzgado, i del regidor d’Educació, Miquel Pérez.

La nova sala polivalent, d’uns 260 metres quadrats amb un aforament per a prop de 600 persones, podrà utilitzar-se com a gimnàs, especialment els dies de pluja, o com a espai d’ús lúdic i funcional concebut per acollir actes i celebracions. Compta amb vestidors, dutxes i tot el necessari per practicar educació física.