Els alumnes de 6è visiten la Barcelona medieval

Durant l’edat mitjana, Barcelona es va convertir en Ciutat Comtal i va guanyar rellevància política. Va esdevenir la seu de les principals institucions de poder de la Catalunya Vella, i això va propiciar una intensa activitat comercial que la va fer créixer i expandir-se, i vestir-se amb magnífics edificis d’arquitectura gòtica.

Els alumnes, que estan treballant l’edat mitjana, van visitar la Catedral i l’església de Santa Maria del Mar -exemples perfectes del gòtic català-. Per acabar la sortida van anar al Museu d’Història de Catalunya. Allà van tenir l’oportunitat de veure les cases dels pagesos, els castells dels senyors feudals i les maneres de viure i de vestir d’aquella època.