Els alumnes de 5è fan un taller d’urbanisme

Els alumnes de 5è han fet un taller d’urbanisme i convivència ciutadana organitzat per l’Ajuntament de Parets del Vallès. Sota el nom Urbanins, el taller dóna a conèixer als nens i les nenes el concepte d’urbanisme, per què serveix i com fer-se conscients de la importància de la ciutat i la vida col·lectiva.

Per mitjà de projeccions, jocs participatius, i explicacions, els alumnes aprendran a conèixer i definir els conceptes bàsics de ciutat i barri; classificar elements urbans; resoldre conflictes i solucionar problemes; contribuir a bé comú i a treballar en grup o a reconèixer la dificultat de prendre decisions a partir de l’experimentació, entre d’altres.

El taller Urbanins neix de la iniciativa de quatre arquitectes amb l’objectiu de conscienciar els nens i nenes, d’una manera dinàmica i divertida, que la ciutat és cosa de tots i té una gran influència a les nostres vides.

Parets del Vallès vist a través dels ulls dels alumnes de 5è del Pau Vila