Castanyada 2017

Els alumnes d’Educació Infantil  han preparat la festa de la castanyada. Enguany s’ha decorat l’escola amb motius de la tardor i el proper dimarts 31 d’octubre farem la festa a la pista de l’escola. Els alumnes més petits ens faran una cantada de cançons relacionades amb la tardor, vindran les castanyeres i menjarem tots plegats les castanyes. S’ha convidat els avis de la Residència Pedra del Diable a compartir aquest matí amb nosaltres. I per finalitzar la jornada, a la tarda, els alumnes de sisè faran el clàssic túnel de terror per la resta de nens i nenes.