Santa Cecília (5è B)

El dimecres 22  de novembre  vam  celebrar Santa Cecília a l’Escola Maria  Mercè Marçal .

Ens vam reunir tots al gimnàs per escoltar un concert preparat pels nostres companys i companyes que tocaven diferents instruments: piano, flauta travessera, clarinet, guitarra, violí i xilòfon.

Vam poder gaudir de diferents cançons conegudes com: Cada dia al dematí, El pequeño corderito, Polseres vermelles, Frère Jacques… i obres d’importants compositors com Mozart, Beethoven, Bartok…

A l´acabar el concert, els participants van sortir a l´escenari i  el públic va aplaudir molt agraït.

Els nens i nenes d’educació infantil van poder gaudir d’un concert fet per uns pares d’una alumna, que van presentar la viola i el violí, i van tocar fragments de Les Quatre Estacions de Vivaldi i cançons populars que vam poder ballar tots plegats!

A tots ens  van agradar molt els concerts i poder celebrar la diada de Santa Cecília.

Alumnes de 5è B de l’escola Maria-Mercè Marçal