Trobada atlètica a Arbeca

El dijous 3 de maig, a la localitat d’Arbeca s’ha portat a terme la 1a trobada atlètica dels centres escolars de l’Urgell. Las majoria de centres escolars de primària han participat en una jornada dirigida pels alumnes de l’INS Lo Pla d’Urgell, que han estat els monitors aquest cop, en un acte d’inici a les diferents modalitats atlètiques. Els alumnes de 5è han pogut gaudir de diferents modalitats: salts, llançaments, curses… a les instal·lacions de les pistes d’atletisme d’Arbeca. Clica la imatge per veure’n més.