L’escola col.labora amb el Posa’t la Gorra

Des d’AFANOC Lleida (Associació de Nens amb Càncer), estan engegant la Campanya de la 2a Edició de la Festa del “Posa’t la Gorra” al Parc de Sant Eloi de Tàrrega, l’objectiu de la qual és el de sensibilitzar a la societat i donar a conèixer l’existència del càncer infantil i juvenil per tal de normalitzar i pal·liar les necessitats que se’n deriven a partir del diagnòstic. La Campanya culmina amb la festa del Posa’t la Gorra al Parc de Sant Eloi de Tàrrega, es realitzarà el 3 de juny de 2018 (de 10.30h a 13.30h); una festa plena d’activitats, tallers, actuacions, sorteigs i moltes sorpreses més!

La gorra, el símbol!

Un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents malalts de càncer, el més palès, és la pèrdua del cabell. Per aquesta raó, es cobreixen el cap amb una gorra. És per això que hem fet de les gorres el símbol de solidaritat envers tots aquests infants.

La gorra té un preu de 7€ i la compra d’aquesta et permetrà gaudir de la festa que es realitzarà al Parc de Sant Eloi el diumenge 3 de juny. Pots comprar-la a la secretaria de l’escola.