QUEDEM MERAVELLATS AMB LA MÀGIA!

Avui els nens i nenes de P5 hem rebut una visita molt especial d’una alumna de l’escola de 6è. Us podeu imaginar qui és?

Doncs és l’Arwen, la germana de l’Enzo, i ens ha vingut a veure perquè els elefants i els pallassos de P5 estaven entusiasmats per veure i aprendre a fer màgia amb el projecte del circ.

L’Arwen està aprenent a fer màgia aquí Tàrrega amb un grup de nenes i després d’invitar-la hem tingut el plaer de gaudir de dos jocs de màgia que han agradat molt i els ha deixat bocabadats: un de cartes i l’altre d’una llibreta màgica!

Tot seguit en podeu veure les fotos!