ANEM DE COLÒNIES A ROCALLAURA

El dijous 17 de maig vam marxar de colònies juntament amb els nens i nenes de 2n de Primària a Rocallaura. Quan vam arribar la Montse i la Irina ja ens esperaven i amb elles vam caminar fins a dalt del poble i vam fer un joc de descoberta. Després de dinar, vam fer una excursió a la font del manantial de Rocallaura i vam visitar l’envasadora.

Quan vam arribar a la casa de colònies, vam fer tres jocs que ens van ajudar a conèixer-nos millor i després de sopar, vam preparar les nostres llanternes per descobrir l’apassionant joc de nit que ens van preparar!

L’endemà al matí, després d’esmorzar, ens van rebre el Xavi i la Natàlia i amb ells, vam conèixer millor el món de les abelles vestits i vestides d’apicultors/es. El Xavi ens va acompanyar a visitar una arna i vam veure de ben a prop aquest curiós insecte. Després amb la Natàlia vam tastar dos tipus de mel, pol·len i pròpolis i vam fer una espelma amb la cera de les abelles.

Finalment, abans d’acomiadar-nos vam fer un taller de globoflèxia i vam marxar cap a casa amb una espasa feta amb globus! Tot plegat, una gran aventura a través de la qual vam gaudir, conviure amb els companys/es i aprendre en un entorn natural i ben diferent!

Si cliqueu en la foto següent podreu accedir a l’àlbum de fotos de les colònies on veureu que bé ens ho vam passar!

Esperem que gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>