6è torn ambients infantil i primària (P5, 1er i 2on)

Ambient art

En aquest ambient hem fet un coet! L’hem retallat i pintat amb pintura de diferents colors. No hem necessitat cap pinzell ja que hem fet servir les nostres pròpies mans.

Galeria de fotos ambient art

Ambient english

Spring!

In this session, children learn the vocabulary of spring (sun, tree, ladybug, bee …) and they can also be put into practice by means of a memory game and a listen game. They also learn a poem about spring and they end session by doing a butterfly.

Galeria de fotos ambient english

Ambient hort

Aquest tercer trimestre tenim molta feina a fer a l’hort. Amb les pluges i el bon temps han sortit moltes males herbes que hem arrencat perquè es beuen l’aigua que necessiten les nostres hortalisses per créixer. També hem collit enciams, faves i cebes tendres que estaven a punt per menjar les. Però com no en teníem per tots/es , ha calgut en alguna ocasió sortejar-les.

Però no s’acaba aquí la nostra feina, hem construït un hotel d’ insectes perquè hi visquin insectes com les abelles, les quals ens ajuden en la pol·linització de flors. Així com les marietes o les crisopas que es mengen la pugó que s’està menjant les nostres hortalisses.

En ho hem passat molt bé i hem aprés molt. Aquí us deixem algunes imatges d’aquesta experiència:

Galeria de fotos ambient hort

Ambient lògica-matemàtica

Es proposen tres jocs matemàtics diferents a través des quals indirectament es treballen les matemàtiques i els infants elegeixen el que més els motivi, però es pretén que tots passin per tots els jocs. Cada 15 minuts es proposa canvi de joc. Els jocs proposats són:

Structuro: es tracta d’estructurar l’espai a través de l’observació, l’anàlisi, el domini de l’orientació i el simbolisme de les formes i els colors de cubs.

Joc del memory: es tracta de trobar les 55 parelles d’animals de la natura. Es posen les cartes damunt de la taula de cap per avall i formant un quadrat. Per torns, cada jugador aixeca dos cartes intentant trobar la seva parella. Si les dos són iguals, se les queda i torna a tirar. En cas contrari, els jugadors han de memoritzar on es trobaven les s. Guanya qui aconsegueix més parelles.

Katamino: intentar col·locar 3, 4 o més peces anomenades pentaminos dins un rectangle establert entre el tauler i una regleta.

Galeria de fotos ambient lògica-matemàtica

Ambient musical

• El guía: en parelles, un es tapa els ulls i l’altre l’ha de guiar amb el so d’un instrument a través d’un circuit d’obstacles.
  • Dau musical: realitzar les activitats segons caigui el dau (ball lliure, ball a peu coix, escoltar una cançó i endevinar el nom, cantar amb el nas tapat, cantar cridant fort o fer una melodia amb el cos.

Galeria de fotos ambient musical

Ambient psicomotricitat

Durant aquest sisè torn, els alumnes hem pogut provar alguns esports amb implements, com són l’hoquei i el tennis.

Ens ho hem passat molt bé.

Galeria de fotos ambient psicomotricitat