Benvinguts/des

Assumpta RipollGràcies per passejar pel nostre espai virtual.

Desitjo que us satisfaci i us serveixi per saber i conèixer el tarannà i la manera de fer de l’escola.

La nostra prioritat és aconseguir que l’alumnat tasti el plaer del saber i de l’aprenentatge, prengui consciència del seu valor i vulgui gaudir-ne al llarg de la seva vida.

Ens esforcem i treballem per a que tothom qui opti per la nostra escola tingui en primer lloc una bona acollida, després un bon acompanyament per a poder conformar un model d’alumnat creatiu i disposat al diàleg, la cooperació i al treball en equip, actituds imprescindibles en qualsevol projecte educatiu.

Procurem crear amistats i teixir lligams entre les persones que convivim, fins i tot més enllà de les parets i del seu cicle escolar; així com que tot es faci amb il·lusió i alegria, que s’ho passin bé, que riguin, que tot el que visquin els doni fortalesa per a afrontar adversitats en la seva vida d’adults.

Volem formar nens i nenes solidaris, amb les màximes competències i capacitats, que assumeixin el seu paper com a ciutadans d’una societat democràtica.

Els mestres tenim present que els valors es mostren i allò que volem que aprenguin serà el que hauran de veure en els adults en la quotidianitat.

No hem d’obviar que el caràcter es conforma sobretot en l’àmbit familiar, però no és menys cert que al llarg de la vida hi anem afegint experiències afectives, ètiques i intel·lectuals…

A través d’ aquesta pàgina anireu coneixent la voluntat de Cooperació amb l’alumnat, amb les famílies, amb el barri, etcètera.

Els nostres fills/es i alumnes ens necessiten. L’educació és cosa de tots!

Cordialment,

Assumpta Ripoll i Amposta