Visita de les àvies i dels avis dels infants de P3

El 12 de maig tots els avis i les àvies dels infants de P3 van fer-nos una visita per tal de compartir una tarda amb els seus néts.
Avis i néts van fer una passejada per l’escola, les estances més habituals i significatives pels infants (menjador, classes de P3, aula de psicomotricitat, passadís d’infantil i aules de P4 i P5) i van berenar plegats.
El berenar el van elaborar els infants amb totes les tasques prèvies que comporta (debat sobre què els agrada als seus avis, confecció i escriptura del llistat d’aliments a comprar, compra al Mercat Central de Reus i finalment elaboració del tiberi).

També els infants de P3, amb col·laboració de la Laura, mestra de P3 i de música, i en Joan Bonmatí, pare d’en Lluc de P3 van cantar i tocar diferents cançons.
L’Equip Educatiu d’Educació Infantil té present el paper important dels avis en la quotidianitat dels infants d’avui en dia. El seu rol ha canviat respecte fa uns anys. Els infants no els visiten una vegada a la setmana per a veure’ls i fer un bon àpat, com es feia fa uns anys. Sinó que sovint vénen a buscar els néts a l’escola, tenen cura dels nens/es quan els pares estant treballant…
A més a més, cal remarcar que per als nens ha estat una experiència inoblidable, pel component afectiu que té la visita, així com un aprenentatge amb sentit, contextualitzat i farcit d’habilitats com pot ser organitzar un berenar i fer una visita guiada.