Xerrada “L’assetjament escolar és problema de tots” organitzada per l’escola de pares de la Vitxeta

El proper dimecres 7 de març de 2018, a les 16:15, a l’Aula de música, hi haurà una xerrada que, sota el títol “L’assetjament escolar és problema de tots”, aprofundirà en les causes i els efectes del fenomen de l’assetjament escolar. La xerrada anirà a càrrec de la psicòloga del Centre Nou Espiral Patrícia Jordán Ayma.

La Patricia Jordan és Llicenciada en Psicologia, màster en Psicologia Infanto-Juvenil, especialitzada en nens i adolescents que han patit violència masclista o han vist exercir i patir violència masclista a la llar.

L’objectiu de la xerrada, organitzada per l’escola de pares de la Vitxeta, és prevenir i possibilitar l’eradicació de la violència a les aules i donar estratègies a les famílies per poder garantir als infants unes condicions d’aprenentatge segures i saludables.

La xerrada és gratuïta i les places limitades, així que us animem a inscriure-us el més aviat possible. Les famílies de nens i nenes de la Vitxeta tenen preferència i podran gaudir de servei d’acollida (amb previ avís a l’AMIPA).

Per més informació podeu trucar al 977 330 883.