VII Trobada de tions d’arreu de Catalunya – 17 de desembre de 2017

Un any més, i ja en van set, l’Escola La Vitxeta organitza la TROBADA DE TIONS D’ARREU DE CATALUNYA. Famí­lies, alumnes i professorat de l’escola ja treballen plegats i amb molta il·lusió perquè, petits i grans, puguin tornar a gaudir d’aquest tresor que són els nostres tions, una tradició única al món. Una jornada festiva i solidària, on es podrà gaudir, entre d’altres coses, de l’exposició dels tions que participen a la trobada, tallers infantils, vermut solidari, cagada del tió, premis i sortejos,…

Aquest any se celebren els IV PREMIS INTERNACIONALS DE TIONS amb trofeu pel tió més popular i es farà el sorteig D’UN PERNIL i d’altres obsequis entre tots els tions inscrits.

Com venim fent els últims anys, també comptarem amb la presència del “TIÓ VIDRIOLA” per recollir donatius per La Marató de TV3 dedicada a les malalties infeccioses.

Vols participar a la trobada? Vols que el teu tió comparteixi una bona estona amb els seus amics? No t’ho pensis més, qualsevol tió es pot inscriure a la festa!

La recollida de tions es farà el divendres DIA 15 DE DESEMBRE DE 8:30 A 18:00, EL DISSABTE 16 de 10:00 a 14:00 I EL DIUMENGE 17, DE 10:00 A 14:00, AL VEST͍BUL DE L’ESCOLA.

El diumenge dia 17, coincidint amb La Marató de TV3 serà EL DIA CENTRAL DE LA TROBADA DE TIONS.

Programació :

10.00h Obertura de portes

10:30h Tallers i activitats

12:00h Vermut solidari

12:30h El Tió gegant cagarà llepolies

De 14:00 a 16:00h el centre romandrà tancat

16:00h Obertura de portes

16:30h Tallers i activitats

18:00h Lliurament de guardons al tió més popular i sorteig d’obsequis

19:00h Tancament de portes i recompte de diners per enviar a La Marató de TV3

Durant tota la jornada es podrà visitar l’exposició de tions participants a la trobada

Es podran recollir els tions un cop finalitzat l’acte de diumenge o durant el dilluns 18 en horari escolar (8:30 a 16:00h) al vestí­bul de l’escola.

Us hi esperem amb el vostre tió!

Comissió de festes – AMIPA Escola La Vitxeta